פרופ' יורם וייס: "מצב ביה"ח הציבוריים פוגע באיכות הטיפול בחולים"

אסתי פלד No Comments on פרופ' יורם וייס: "מצב ביה"ח הציבוריים פוגע באיכות הטיפול בחולים"

מנכ"ל ביה"ח הדסה פרופ' יורם וייס בריאיון ל"מהדורה המרכזית" אמר ביושר כי מצב בתי החולים הקורסים פוגע באיכות הטיפול בחולים, "למרות שנחנו עושים את כל המאמצים, אין לנו את הכסף לתת את השירות הרצוי לשלם לאחיות ולספקים"

צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרופ' יורם וויס מנכ"ל ביה"ח הדסה עין-כרם, התראיין ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן על רקע המחדל החמור של קריסת בתי החולים הציבוריים בשל אי תקצובן כפי שנחתם מולו, פרופ' וייס הבהיר כי אי התקצוב פוגע כבר בחולים, "ביה"ח הציבוריים מתוקצבים משמעותית פחות משאר ביה"ח, זה מוריד לנו את יכולת הטיפול בחולה, למרות שאנחנו עושים את כל המאמצים לתת את השירות הטוב ביותר, אבל אין לנו את הכסף לשירות הזה של אחיות ורופאים".

פרופ' וייס מאשים את הדרג הפקידותי, "הפקידים שקובעים בפועל, לא בוער להם לעזור לנו. קשה לנו שלא לעזור לחולים, אבל ייתכן שלקראת החגים ניאלץ להגביל את קבלת החולים אלינו".

על הירידה בחולים הקשים לכאורה באזור ירושלים מבהיר פרופ' וייס, "צריך מאוד להיזהר עם הנתונים, מכיוון שביקשנו ממשרד הבריאות להפנות חולים קשים לבתי חולים במרכז בגלל שאנחנו נמצאים בעיצומים".

על ההתמודדות עם מגיפת הקורונה אמר פרופ' וייס, "אצלנו בביה"ח רואים פחות חולים קשים מחוסנים, על אף שיש עלייה בתחלואה ואפילו שביקשנו להפנות אלינו יותר חולים קשים. בדיון שערכנו נראה שהחולים הקשים הלא מחוסנים הם הרוב".



0 תגובות